Ryhmäliikuntakalenteri



Kirjaudu puhelinnumerollasi ja Fressi-kortin neljällä viimeisellä numerolla

Päivämäärä Tunti Ohjaaja
Torstai 23.11. Seinäjoki
Torstai
09:00 - 09:55
Fysio Workshop SENIORIT, (55 min)

Fressi Trainer ja Eliva WC


Anu Kiviharju
Torstai
10:00 - 10:50
CROSS TRAINING by Fressi , (50 min)

LIHASKUNTO & TOIMINNALLINEN HARJOITTELU


CROSS TRAINING tunti on intensiivinen ja toiminnallinen treeni. Tunnilla tehtäviä liikkeitä ovat mm. punnerrukset, leuanvedot, helpot painonnostoliikkeet levytangoilla tai kahvakuulilla sekä kuntopalloharjoitteet. Liikkeistä tehdään aina eritasoisia variaatioita. Lisää nopeutta, voimaa, kestävyyttä ja kuntoa – hikoillaan kuin ennen vanhaan!

Marianne Katila
Torstai
10:00 - 10:55
Fysio Workshop RYHTI + LIIKKUVUUS, (55 min)

Fressi Trainer ja Eliva WC


Anu Kiviharju
Torstai
11:00 - 11:45
Fressi HUOLTO , (45 min)

HARMONIA & HYVINVOINTI


Kokonaisvaltainen kehonhuoltotunti. HUOLTO by Fressi on kokonaisvaltainen kehonhuoltotunti, jossa avataan kehon liikeratoja sekä vapautetaan kireyksiä rullausten, venytysten ja liikkuvuusharjoitteiden avulla. Tunnilla käytössä mm. GRID-rullat, joiden käyttö lisää liikkuvuutta ja kehonhallintaa sekä lievittää tehokkaasti kehon kiputiloja. Tunti sopii erinomaisesti niin miehille kuin naisillekin, kuntotasosta riippumatta. Se tarjoaa erinomaista ja palauttavaa vaihtelua muun treenin oheen.

Lotta Keränen
Torstai
11:00 - 12:00
Trainer Workshop KEHONPAINOTREENI, (60 min)

Haastavaa


Tommi Kärkkäinen
Torstai
16:30 - 17:30
Trainer Workshop KEHONPAINOTREENI, (60 min)

Haastavaa


Torstai
17:30 - 18:20
CROSS TRAINING by Fressi , (50 min)

LIHASKUNTO & TOIMINNALLINEN HARJOITTELU


CROSS TRAINING tunti on intensiivinen ja toiminnallinen treeni. Tunnilla tehtäviä liikkeitä ovat mm. punnerrukset, leuanvedot, helpot painonnostoliikkeet levytangoilla tai kahvakuulilla sekä kuntopalloharjoitteet. Liikkeistä tehdään aina eritasoisia variaatioita. Lisää nopeutta, voimaa, kestävyyttä ja kuntoa – hikoillaan kuin ennen vanhaan!

Elina Väänänen
Täynnä
Torstai
17:40 - 18:35
Les Mills BODYCOMBAT® , (55 min)

VAUHTI & KESTÄVYYS


Voimaa ja energiaa huokuva tunti! BODYCOMBAT® tunti sisältää potku – ja lyöntisarjoja. Tunnilla liikkeiden tekniikat perustuvat itsepuolustuslajeihin, joista mainittakoon mm. karate, taekwondo, capoeira, nyrkkeily ja muy thai. Tunti on haastava hikitreeni, jossa musiikki, liikeyhdistelmät ja muut tunnilla olijat luovat helposti mielikuvitusmatkaa muistuttavan tunnelman – eläydyt liikkeisiin kuin olisit tunnin ajan toimintaelokuvien sankari. Tunti sopii asiakkaille, jotka haluavat parantaa kuntoaan, kuluttaa energiaa ja oppia itsepuolustuslajien tekniikoita.

Eveliina Maunumaa
Torstai
17:45 - 18:15
Les Mills SPRINT® 30 HIIT , (30 min)

VAUHTI & KESTÄVYYS


High Intensity Interval Training (HIIT)-harjoituksessa vuorottelevat raskaat työjaksot ja palautus. Lyhyt, mutta tehokas harjoitus aktivoi kehosi pitkäksi aikaa ja saavutat tuloksia nopeasti.

Torstai
18:45 - 19:45
Shindo, (60 min)

Keskitasoa


Tuulikki Katila
Perjantai 24.11. Seinäjoki
Perjantai
09:30 - 10:15
Les Mills BODYPUMP 45 , (45 min)

Haastavaa


Heidi Savioja
Perjantai
10:00 - 10:50
Trainer Workshop KUNTOSALISTARTTI, (50 min)

Fressi Trainer ja Eliva WC


Perjantai
10:25 - 11:10
Les Mills BODYBALANCE® 45, (45 min)

Keskitasoa


Terhi Jussinmäki
Perjantai
16:20 - 17:05
Les Mills BODYSTEP® , (45 min)

VAUHTI & KESTÄVYYS


Energiaa ja iloa step tunnilta! BODYSTEP® on energiaa, voimaa ja iloa pursuava nykyaikainen step-tunti. Siellä askelletaan mukaansa tempaavan musiikin tahdissa step-laudalle, jonka korkeutta on mahdollista säätää. Tunnilla tehtävät yksinkertaiset ja atleettiset liikkeet parantavat kuntoa, voimaa ja koordinaatiokykyä. Tunti sopii asiakkaille, jotka haluavat parantaa kuntoa, kuluttaa energiaa ja treenata tehokkaasti jalkojen ja pakaroiden lihaksia.

Kaisu Pajunen
Perjantai
17:00 - 17:45
Spin Cardio , (45 min)

VAUHTI & KESTÄVYYS


Spin Cardio on kokeneemmille polkijoille tarkoitettu keskiraskas/raskas vauhtikestävyysalueen tunti vaihtelevassa maastossa. Pääsääntöisesti liikutaan alueella 70-90% maksimisykkeestä, mikä tuntemustaulukossa vastaa lukemia 7-9. Spin Cardio tunnilla raskaammat työjaksot ja palautukset vaihtelevat.

Maarit Anttila
Perjantai
17:15 - 18:10
JOOGAflow by Fressi , (55 min)

HARMONIA & HYVINVOINTI


Voimaa ja rentoutta! JOOGAflow by Fressi sopii hyvin aloittelevalle harjoittelijalle että jo kokeneemmallekin joogaajalle. JOOGAflow on hathajoogaa ja auttaa tulemaan tietoiseksi oman mielen ja kehon yhteydestä. Se rauhoittaa, tuo levollisemman tunteen ja huoltaa kehoa. Tunnin ohjelma sekä tunnilla taustana käytettävä musiikki vaihtuvat kolmen kuukauden välein.

Kaisu Pajunen
Perjantai
18:20 - 19:20
Les Mills BODYPUMP® , (60 min)

LIHASKUNTO & TOIMINNALLINEN HARJOITTELU


”Tunnilla harjoitetaan kokonaisvaltaisesti lihaskestävyyttä levytangoilla. BODYPUMP® on musiikin rytmittämä haastava lihaskuntotreeni. Tunnin liikkeissä käytetään levytankoa ja -painoja, joilla vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä. Jokainen valitsee tankoonsa omat painonsa omiin treenitavoitteisiinsa perustuen. Tunti sopii asiakkaille, jotka haluavat tulla vahvemmiksi, oppia funktionaalisia lihaskuntoliikkeitä ja kuluttaa energiaa. BODYPUMP® on yksi maailman tehokkaimmista ja nopeinten vaikuttavista harjoituksista, joka kehittää kaikkia päälihasryhmiä. Kaikki tehdään dynaamisen, vauhdikkaan musiikin tahdissa. Harjoittelu on monipuolista, vauhdikasta ja haastavaa, eikä varmasti käy tylsäksi tai puuduttavaksi toistomääristä huolimatta.”

Terhi Jussinmäki
Lauantai 25.11. Seinäjoki
Lauantai
09:10 - 09:55
Vatsa-Peppu , (45 min)

LIHASKUNTO & TOIMINNALLINEN HARJOITTELU


Supersuosittu ja perinteinen jumppatunti! Vatsa-Peppu – tunti on yksi Fressin suosituimmista tunneista! Pääpaino tunnilla on keskivartalon ja alavartalon lihasten treenaamisessa. Tunnilla tehdään helppo lämmittelyosuus askeltaen, jonka jälkeen treenataan monipuolisin lihaskuntoliikkein keskivartalon voimaa ja kestävyyttä sekä alavartalon lihaksia. Tunnilla voidaan käyttää apuna erilaisia välineitä mm. käsipainoja ja kuminauhoja. Tuntisisältö vaihtelee ohjaajittain, mutta varmasti reidet ja pakarat sekä keskivartalo saavat tiukan treenin!

Lauantai
10:00 - 10:30
Spin Basic , (30 min)

VAUHTI & KESTÄVYYS


Spin Basic on aloittelijoille ja liikuntasuorituksista palautuville sopiva peruskestävyysalueen spinning tunti. Pääsääntöisesti tunnilla liikutaan alueella 60-75% maksimisykkeestä, mikä tuntemustaulukossa vastaa numeroita 6-7,5. Basic tunneilla käytetään perustekniikoita, hiotaan polkutekniikkaa ja asiakkaille annetaan aina kevyempiä vaihtoehtoja. Tunneilla nautitaan pyöräilystä ja musiikista. Spin Basic 30 on aloittelijoille parhaiten sopiva spinning tunti.

Terhi Jussinmäki
Lauantai
10:00 - 11:00
Nallepaini, (60 min)

LASTEN FRESSI


Lauantai
10:35 - 11:05
Les Mills SPRINT® 30 HIIT , (30 min)

VAUHTI & KESTÄVYYS


High Intensity Interval Training (HIIT)-harjoituksessa vuorottelevat raskaat työjaksot ja palautus. Lyhyt, mutta tehokas harjoitus aktivoi kehosi pitkäksi aikaa ja saavutat tuloksia nopeasti.

Terhi Jussinmäki
Lauantai
11:00 - 11:55
Pilates, (55 min)

HARMONIA & HYVINVOINTI


Sunnuntai 26.11. Seinäjoki
Sunnuntai
16:00 - 16:45
Spin Cardio , (45 min)

VAUHTI & KESTÄVYYS


Spin Cardio on kokeneemmille polkijoille tarkoitettu keskiraskas/raskas vauhtikestävyysalueen tunti vaihtelevassa maastossa. Pääsääntöisesti liikutaan alueella 70-90% maksimisykkeestä, mikä tuntemustaulukossa vastaa lukemia 7-9. Spin Cardio tunnilla raskaammat työjaksot ja palautukset vaihtelevat.

Lotta Keränen
Sunnuntai
17:00 - 18:00
Les Mills BODYPUMP® , (60 min)

LIHASKUNTO & TOIMINNALLINEN HARJOITTELU


”Tunnilla harjoitetaan kokonaisvaltaisesti lihaskestävyyttä levytangoilla. BODYPUMP® on musiikin rytmittämä haastava lihaskuntotreeni. Tunnin liikkeissä käytetään levytankoa ja -painoja, joilla vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä. Jokainen valitsee tankoonsa omat painonsa omiin treenitavoitteisiinsa perustuen. Tunti sopii asiakkaille, jotka haluavat tulla vahvemmiksi, oppia funktionaalisia lihaskuntoliikkeitä ja kuluttaa energiaa. BODYPUMP® on yksi maailman tehokkaimmista ja nopeinten vaikuttavista harjoituksista, joka kehittää kaikkia päälihasryhmiä. Kaikki tehdään dynaamisen, vauhdikkaan musiikin tahdissa. Harjoittelu on monipuolista, vauhdikasta ja haastavaa, eikä varmasti käy tylsäksi tai puuduttavaksi toistomääristä huolimatta.”

Terhi Jussinmäki
Sunnuntai
18:10 - 19:05
Les Mills BODYBALANCE® , (55 min)

HARMONIA & HYVINVOINTI


Sisäistä rauhaa ja harmoniaa. BODYBALANCE™ on kiehtova yhdistelmä liikkeitä, jotka pohjautuvat jooga, pilates ja tai chi -periaatteisiin. Rauhalliset liikkeet ja niitä rytmittävä hengitys parantavat keskittymiskykyä ja rauhoittavat mieltä. Rentouttavan musiikin tahtiin tehtävät liikesarjat kehittävät funktionaalista voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta. Kehoa huoltavien liikkeiden tekniikoiden opettelu tekee tunnista fyysisen treenin, joka samalla luo sisäistä rauhaa ja harmoniaa. Tunti sopii asiakkaille, jotka haluavat kehittää funktionaalista voimaa, parantaa liikkuvuutta ja kokea rauhaa ja harmoniaa.

Linda Rantalainen