Fressi kalenteri


Kirjaudu puhelinnumerollasi (muodossa 0401234567) ja Fressi-kortin neljällä viimeisellä numerolla

Pvm Tunti Ohjaaja
Torstai 24.9. Kamppi
Torstai
07:00 - 07:30
Virtual Les Mills SPRINT®
Kamppi (30 min)

Helppoa


High Intensity Interval Training (HIIT) -sisäpyöräilyharjoituksessa vuorottelevat raskaat työjaksot ja palautus. Lyhyt, mutta tehokas harjoitus aktivoi kehosi pitkäksi aikaa ja saavutat tuloksia nopeasti.

Virtual
Torstai
08:00 - 08:45
Virtual Les Mills THE TRIP®
Kamppi (45 min)

Keskitasoa


40-minuuttinen ohjattu (kertojaääni) usean sykehuipun pyöräilytunti, jossa matkataan halki digitaalisesti luotujen maailmojen. Tunnilla saatetaan kiivetä mahdottoman jyrkän jäätikön seinämää, jahdata futuristisia polkijoita, spurtata laavakenttien halki tai polkea avaruusajan kaupungin läpi. THE TRIP tuo treeniin vankan visuaalisen perustan. Se auttaa irtautumaan hetkeksi todellisuudesta, jolloin treeniä miettii vähemmän ja pystyy puskemaan itsensä yhä pidemmälle.

Virtual
Torstai
13:00 - 13:50
Seniorijumppa
Kamppi (50 min)

Helppoa


Torstai
14:00 - 14:50
Virtual Les Mills RPM®
Kamppi (50 min)

Keskitasoa


RPM® on tehokas sisäpyöräilytunti menevän musiikin tahdissa. Tunnilla poljetaan haastavia mäkiosuuksia, vuoren rinteitä, nopeita tasamaaosuuksia ja sykettä nostattavia intervalleja ja lopuksi kiihdytetään irtiottoon maalisuoralle. RPM® on kestoltaan 45 minuuttia, mutta virtual valikoimassa voit valita myös 30 minuutin treenin. RPM® avulla saat peruskuntoasi nostettua ja huomaat kehityksen nopeasti. Sinä itse määrittelet treenin tehokkuuden pyörän vastusta säätämällä.

Virtual
Torstai
17:00 - 17:50
Trainer Workshop Crosstraining by Fressi
Kamppi (50 min)

Lihaskunto & toiminnallinen harjoittelu


Crosstraining by Fressi on toiminnallisen harjoittelun tunti, joka on yhdistelmä tekniikkaa, voimaa, liikkuvuutta ja kovan intensiteetin harjoitteita. Ohjelma vaihtuu päivittäin ja liikkeet ovat sovellettavissa aloittelijasta kokeneelle treenaajalle sopiviksi. Tunneilla tehdään liikkeitä monipuolisesti eri välineitä apuna käyttäen, sekä kehonpainolla. Tunnit pidetään keskusten toiminnallisella alueella.

Torstai
17:15 - 18:00
Spin Kehittävä
Kamppi (45 min)

Keskitasoa


Keskiraskas tunti, jossa harjoitteluvaikutus liikkuu peruskestävyys- ja vauhtikestävyys alueen välillä. Tunti sisältää tehokkaita työosioita sekä aktiivisia palautusjaksoja.

Heli Kärjä
Torstai
17:15 - 18:10
Kahvakuula
Kamppi (55 min)

Lihaskunto & toiminnallinen harjoittelu


Toiminnallisen harjoittelun tunti monipuolisilla kahvakuulilla!Kahvakuulatunti on oiva tapa viedä lihaskuntoharjoittelu seuraavalle tasolle. Toiminnallisen, dynaamisen harjoittelun kautta harjoitat lihaskestävyyttä, kehität voimaa ja aktivoit kehon syviä lihaksia ja kaikkia tärkeimpiä lihasryhmiä. Jokaisen kahvakuulaharjoittelua aloittelevan on syytä hioa tekniikka kuntoon ammattilaisen opissa jo heti alussa. Kahvakuulalla harjoittelussa on aivan oma, juuri sille tyypillinen tekniikka. Se tekee siitä yhden monipuolisimmista ja tehokkaimmista kuntoilumuodoista, mutta vaatii myös liikkeiden oikeaoppista osaamista, jotta tekemisestä saadaan kaikki irti. Kuulan paino valitaan oman lähtötason mukaan, minkä vuoksi tunti sopii hyvin myös vasta aloitteleville kuntoilijoille. Hiki tulee varmasti pintaan myös konkareilla!

Anni Ahola
Torstai
18:00 - 18:50
Kuntosali Host
Kamppi (50 min)

Fressi Trainer


Kuntosali Host on Fressin Auktorisoitu Personal Trainer tai Fysioterapeutti. Häneltä saat tuoreet vinkit tehokkaaseen ja turvalliseen harjoitteluun. Voit samalla kysyä vaikka Sinulle vieraan laitteen käytöstä, tai jutella kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista. Nähdään salilla - Host on paikalla Sinua varten!

Torstai
18:20 - 18:50
PEPPU30 by Fressi
Kamppi (30 min)

Lihaskunto & toiminnallinen harjoittelu


Pakaralihasten tulisi olla kehomme voimakkain lihasryhmä. Ne vastaavat suurelta osin lonkkanivelen liikuttamisesta, joka vaikuttaa kehon toimintaan aina nilkasta selkärankaan saakka. Pakarat ovat mukana aktiivisessa liikkumisessa, kuten kävelyssä, juoksussa, pyöräilyssä ja kyykistymisessä. Liikkumattomuus ja etenkin istumatyö johtavat pakaralihasten passivoitumiseen. Heikoista pakaralihaksista johtuva lihasepätasapaino vaikeuttaa kehonhallintaa ja voi olla selkä- ja lonkkakipujen, erilaisten ryhtiongelmien ja jopa alaraajojen nivelvaivojen takana. Tällä tunnilla pääpaino on pakaroiden vahvistamisessa ja muokkauksessa. Peppua treenataan monipuolisesti ja todella tehokkaasti hyvän musiikin tahdissa. Vahvoilla pakaroilla voimme ennaltaehkäistä monia vaivoja sekä saada bonuksena kauniit muodot - peppusi on siis todellakin treenin arvoinen! PEPPU30- tunti sopii kaikille treenaajille, sillä tunnin intensiteettiä voit itse säädellä valitsemalla liikkeistä aina omalle kunnolle parhaiten sopivan vaihtoehdon. Treenin kesto on 30 min. Musiikki ja koreografia vaihtuvat noin 10 viikon välein.

Anni Ahola
Torstai
18:20 - 19:05
Virtual Les Mills THE TRIP®
Kamppi (45 min)

Keskitasoa


40-minuuttinen ohjattu (kertojaääni) usean sykehuipun pyöräilytunti, jossa matkataan halki digitaalisesti luotujen maailmojen. Tunnilla saatetaan kiivetä mahdottoman jyrkän jäätikön seinämää, jahdata futuristisia polkijoita, spurtata laavakenttien halki tai polkea avaruusajan kaupungin läpi. THE TRIP tuo treeniin vankan visuaalisen perustan. Se auttaa irtautumaan hetkeksi todellisuudesta, jolloin treeniä miettii vähemmän ja pystyy puskemaan itsensä yhä pidemmälle.

Virtual
Torstai
19:00 - 19:30
SYKE30 by Fressi
Kamppi (30 min)

Haastavaa


Tunti on 30 -minuuttinen kovatehoinen intervalli tunti (HIIT), jonka avulla voit kehittää kuntoasi uudelle tasolle. Tunnilla lihaskuntoharjoitteet tehdään omalla kehonpainolla. Lisäksi tunti sisältää hyppyjä ja juoksua. Monipuoliset liikkeet ja energinen musiikki motivoivat jaksamaan loppuun asti. Tunti sopii jokaiselle, joka haluaa haastaa itsensä ja kehittää hapenottokykyä sekä räjähtävää voimaa.

Anni Ahola
Torstai
19:15 - 19:45
Virtual Les Mills SPRINT®
Kamppi (30 min)

Helppoa


High Intensity Interval Training (HIIT) -sisäpyöräilyharjoituksessa vuorottelevat raskaat työjaksot ja palautus. Lyhyt, mutta tehokas harjoitus aktivoi kehosi pitkäksi aikaa ja saavutat tuloksia nopeasti.

Virtual
Torstai
20:00 - 20:50
Virtual Les Mills RPM®
Kamppi (50 min)

Keskitasoa


RPM® on tehokas sisäpyöräilytunti menevän musiikin tahdissa. Tunnilla poljetaan haastavia mäkiosuuksia, vuoren rinteitä, nopeita tasamaaosuuksia ja sykettä nostattavia intervalleja ja lopuksi kiihdytetään irtiottoon maalisuoralle. RPM® on kestoltaan 45 minuuttia, mutta virtual valikoimassa voit valita myös 30 minuutin treenin. RPM® avulla saat peruskuntoasi nostettua ja huomaat kehityksen nopeasti. Sinä itse määrittelet treenin tehokkuuden pyörän vastusta säätämällä.

Virtual
Perjantai 25.9. Kamppi
Perjantai
07:00 - 07:45
Virtual Les Mills THE TRIP®
Kamppi (45 min)

Keskitasoa


40-minuuttinen ohjattu (kertojaääni) usean sykehuipun pyöräilytunti, jossa matkataan halki digitaalisesti luotujen maailmojen. Tunnilla saatetaan kiivetä mahdottoman jyrkän jäätikön seinämää, jahdata futuristisia polkijoita, spurtata laavakenttien halki tai polkea avaruusajan kaupungin läpi. THE TRIP tuo treeniin vankan visuaalisen perustan. Se auttaa irtautumaan hetkeksi todellisuudesta, jolloin treeniä miettii vähemmän ja pystyy puskemaan itsensä yhä pidemmälle.

Virtual
Perjantai
08:00 - 09:00
Yksityisvaraus jumppasali
Kamppi (60 min)

Helppoa


Zaki Ahmed (ENG)
Tunti on täynnä Varaukset täynnä
Perjantai
10:00 - 10:55
Pilates by Fressi
Kamppi (55 min)

Helppoa


Pilates by Fressi on rangan tukeen, keskivartalon lihasvoimaan ja monipuolisiin liikkuvuusharjoitteisiin keskittyvä tunti. Tunnilla liikkeitä tehdään sekä pystyasennossa, että lattiatasossa. Erilaisten liikevaihtoehtojen ansiosta jokainen saa tehtyä tunnin itselleen sopivan haastavaksi. Tunti sopii kaiken tasoisille liikkujille.

Annaleena Anteroinen
Perjantai
11:00 - 11:55
Lämpö YIN Jooga by Fressi
Kamppi (55 min)

Harmonia & hyvinvointi


Avaava ja rentouttava jooga. Yin jooga pohjautuu kiinalaisiin kehonharjoituksiin ja joogaan. Asennoissa ollaan 1-5min. ja harjoituksessa keskitytään olemaan läsnä ja päästämään irti kaikesta mikä rajoittaa kehoa ja mieltä. Yin jooga liikkeet vaikuttavat kehossa alueisiin, joissa on eniten sidekudosta - selkärankaan ja selänlihaksiin, lantion seutuun, sekä käsien ja jalkojen lihaksiin. Yin jooga on avaavaa ja rentouttavaa ja se tukee hyvin muuta fyysistä liikuntaa ja auttaa kehoa palautumaan muista liikuntasuorituksista.

Annaleena Anteroinen
Perjantai
12:10 - 13:00
CROSS TRAINING by Fressi
Kamppi (50 min)

Lihaskunto & toiminnallinen harjoittelu


CROSS TRAINING tunti on intensiivinen ja toiminnallinen treeni. Tunnilla tehtäviä liikkeitä ovat mm. punnerrukset, leuanvedot, helpot painonnostoliikkeet levytangoilla tai kahvakuulilla sekä kuntopalloharjoitteet. Liikkeistä tehdään aina eritasoisia variaatioita. Lisää nopeutta, voimaa, kestävyyttä ja kuntoa – hikoillaan kuin ennen vanhaan!

Perjantai
13:30 - 14:00
Virtual Les Mills SPRINT®
Kamppi (30 min)

Helppoa


High Intensity Interval Training (HIIT) -sisäpyöräilyharjoituksessa vuorottelevat raskaat työjaksot ja palautus. Lyhyt, mutta tehokas harjoitus aktivoi kehosi pitkäksi aikaa ja saavutat tuloksia nopeasti.

Virtual
Perjantai
15:00 - 15:45
Virtual Les Mills THE TRIP®
Kamppi (45 min)

Keskitasoa


40-minuuttinen ohjattu (kertojaääni) usean sykehuipun pyöräilytunti, jossa matkataan halki digitaalisesti luotujen maailmojen. Tunnilla saatetaan kiivetä mahdottoman jyrkän jäätikön seinämää, jahdata futuristisia polkijoita, spurtata laavakenttien halki tai polkea avaruusajan kaupungin läpi. THE TRIP tuo treeniin vankan visuaalisen perustan. Se auttaa irtautumaan hetkeksi todellisuudesta, jolloin treeniä miettii vähemmän ja pystyy puskemaan itsensä yhä pidemmälle.

Virtual
Perjantai
17:00 - 18:00
Les Mills BODYATTACK®
Kamppi (60 min)

Vauhti & kestävyys


”Vauhdikas ja energinen intervallitunti! Les Mills BODYATTACK® on aerobista kuntoa kohottava treeni, joka parantaa myös voimaa ja kestävyyttä. Tunti koostuu tehokkaista intervalliosuuksista, jossa kuntoa kohottavat liikkeet vuorottelevat funktionaalisilla voimaa ja vartalon hallintaa kehittävillä liikkeillä. Dynaamiset liikkeet ja energinen musiikki motivoivat asiakkaita pääsemään oman treeninsä tavoitteisiinsa. Tunti sopii treenaajalle, joka haluaa tulla vahvemmaksi, kohottaa kuntoa, kuluttaa energiaa, kehittää räjähtävyyttä ja kestävyyttä.”

Eveliina Sjöblom
Perjantai
18:10 - 19:00
Virtual Les Mills RPM®
Kamppi (50 min)

Keskitasoa


RPM® on tehokas sisäpyöräilytunti menevän musiikin tahdissa. Tunnilla poljetaan haastavia mäkiosuuksia, vuoren rinteitä, nopeita tasamaaosuuksia ja sykettä nostattavia intervalleja ja lopuksi kiihdytetään irtiottoon maalisuoralle. RPM® on kestoltaan 45 minuuttia, mutta virtual valikoimassa voit valita myös 30 minuutin treenin. RPM® avulla saat peruskuntoasi nostettua ja huomaat kehityksen nopeasti. Sinä itse määrittelet treenin tehokkuuden pyörän vastusta säätämällä.

Virtual
Lauantai 26.9. Kamppi
Lauantai
09:00 - 09:50
Virtual Les Mills RPM®
Kamppi (50 min)

Keskitasoa


RPM® on tehokas sisäpyöräilytunti menevän musiikin tahdissa. Tunnilla poljetaan haastavia mäkiosuuksia, vuoren rinteitä, nopeita tasamaaosuuksia ja sykettä nostattavia intervalleja ja lopuksi kiihdytetään irtiottoon maalisuoralle. RPM® on kestoltaan 45 minuuttia, mutta virtual valikoimassa voit valita myös 30 minuutin treenin. RPM® avulla saat peruskuntoasi nostettua ja huomaat kehityksen nopeasti. Sinä itse määrittelet treenin tehokkuuden pyörän vastusta säätämällä.

Virtual
Lauantai
10:00 - 10:45
Fressi BODY
Kamppi (45 min)

Lihaskunto & toiminnallinen harjoittelu


Koko kehon muokkaustunti Fressi BODY -tunti sisältää perus- ja yhdistelmäliikkeitä askeltaen tehtävän lämmittelyosuuden jälkeen. Tunnilla voidaan käyttää välineinä mm. käsipainoja, voimatankoja sekä kuminauhoja. Tuntisisältö vaihtelee ohjaajittain ja ohjaaja antaa liikkeistä aina myös kevyempiä vaihtoehtoja, joten tunti sopii erinomaisesti myös aloitteleville liikkujille. Tunti on monen perinteisestä ja tehokkaasta ryhmäliikunnasta pitävän treenaajan suosikki!

Riikka Vikman
Lauantai
10:00 - 10:45
Spin Kova
Kamppi (45 min)

Haastavaa


Vauhtikestävyystunti, jossa on mahdollista kokeilla omia rajojaan. Tällä tunnilla haastetaan lihaskuntoa ja hapenottokykyä, sekä säännöllisellä harjoittelulla kehitetään aerobista kuntoa uudelle tasolle.

Markku Rahko
Lauantai
11:00 - 11:55
JOOGAflow by Fressi
Kamppi (55 min)

Harmonia & hyvinvointi


Voimaa ja rentoutta! JOOGAflow by Fressi sopii hyvin aloittelevalle harjoittelijalle että jo kokeneemmallekin joogaajalle. JOOGAflow on hathajoogaa ja auttaa tulemaan tietoiseksi oman mielen ja kehon yhteydestä. Se rauhoittaa, tuo levollisemman tunteen ja huoltaa kehoa. Tunnin ohjelma sekä tunnilla taustana käytettävä musiikki vaihtuvat kolmen kuukauden välein. Toistaiseksi tunneilla ei käytetä vilttejä välineinä.

Riikka Vikman
Lauantai
14:00 - 14:45
Virtual Les Mills THE TRIP®
Kamppi (45 min)

Keskitasoa


40-minuuttinen ohjattu (kertojaääni) usean sykehuipun pyöräilytunti, jossa matkataan halki digitaalisesti luotujen maailmojen. Tunnilla saatetaan kiivetä mahdottoman jyrkän jäätikön seinämää, jahdata futuristisia polkijoita, spurtata laavakenttien halki tai polkea avaruusajan kaupungin läpi. THE TRIP tuo treeniin vankan visuaalisen perustan. Se auttaa irtautumaan hetkeksi todellisuudesta, jolloin treeniä miettii vähemmän ja pystyy puskemaan itsensä yhä pidemmälle.

Virtual
Lauantai
17:00 - 17:30
Virtual Les Mills SPRINT®
Kamppi (30 min)

Helppoa


High Intensity Interval Training (HIIT) -sisäpyöräilyharjoituksessa vuorottelevat raskaat työjaksot ja palautus. Lyhyt, mutta tehokas harjoitus aktivoi kehosi pitkäksi aikaa ja saavutat tuloksia nopeasti.

Virtual
Sunnuntai 27.9. Kamppi
Sunnuntai
10:00 - 10:55
Vatsa-Peppu
Kamppi (55 min)

Lihaskunto & toiminnallinen harjoittelu


Supersuosittu ja perinteinen jumppatunti! Vatsa-Peppu – tunti on yksi Fressin suosituimmista tunneista! Pääpaino tunnilla on keskivartalon ja alavartalon lihasten treenaamisessa. Tunnilla tehdään helppo lämmittelyosuus askeltaen, jonka jälkeen treenataan monipuolisin lihaskuntoliikkein keskivartalon voimaa ja kestävyyttä sekä alavartalon lihaksia. Tunnilla voidaan käyttää apuna erilaisia välineitä mm. käsipainoja ja kuminauhoja. Tuntisisältö vaihtelee ohjaajittain, mutta varmasti reidet ja pakarat sekä keskivartalo saavat tiukan treenin!

Noora King
Sunnuntai
11:00 - 11:30
Kehonhuolto
Kamppi (30 min)

Kurssit


Rauhallinen kehoa monipuolisesti huoltava tunti. Tunnin rakenne vaihtelee ohjaajasta riippuen. Tunti voi sisältää mm. dynaamista tai staattista venyttelyä, putkirullausta, avaavia liikkeitä ja rentoutusta.

Noora King
Sunnuntai
12:00 - 12:45
Virtual Les Mills THE TRIP®
Kamppi (45 min)

Keskitasoa


40-minuuttinen ohjattu (kertojaääni) usean sykehuipun pyöräilytunti, jossa matkataan halki digitaalisesti luotujen maailmojen. Tunnilla saatetaan kiivetä mahdottoman jyrkän jäätikön seinämää, jahdata futuristisia polkijoita, spurtata laavakenttien halki tai polkea avaruusajan kaupungin läpi. THE TRIP tuo treeniin vankan visuaalisen perustan. Se auttaa irtautumaan hetkeksi todellisuudesta, jolloin treeniä miettii vähemmän ja pystyy puskemaan itsensä yhä pidemmälle.

Virtual
Sunnuntai
15:00 - 15:50
Virtual Les Mills RPM®
Kamppi (50 min)

Keskitasoa


RPM® on tehokas sisäpyöräilytunti menevän musiikin tahdissa. Tunnilla poljetaan haastavia mäkiosuuksia, vuoren rinteitä, nopeita tasamaaosuuksia ja sykettä nostattavia intervalleja ja lopuksi kiihdytetään irtiottoon maalisuoralle. RPM® on kestoltaan 45 minuuttia, mutta virtual valikoimassa voit valita myös 30 minuutin treenin. RPM® avulla saat peruskuntoasi nostettua ja huomaat kehityksen nopeasti. Sinä itse määrittelet treenin tehokkuuden pyörän vastusta säätämällä.

Virtual
Sunnuntai
17:30 - 18:15
LAVIS®
Kamppi (45 min)

Keskitasoa


LAVIS® on tanssillinen, hauska ja helppo tunti, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten valssi, humppa, tango, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla myös opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

Aini Minkkinen
Sunnuntai
18:20 - 19:05
ZUMBA®
Kamppi (45 min)

Vauhti & kestävyys


Ilo tanssia! Zumba® on latinorytmeihin perustuva tanssitunti, joka on rytmikästä, helppoa ja hauskaa! Tältä tunnilta löydät varmasti kuumia rytmejä, hymyileviä kasvoja, hyvää energiaa ja liikkumisen iloa. Zumba-tunnilla kaikki saavat tanssia omalla tyylillään. Huomaamatta syke nousee ja hiki alkaa virtaamaan.

Aini Minkkinen
Sunnuntai
19:10 - 19:55
Kehonhuolto
Kamppi (45 min)

Kurssit


Rauhallinen kehoa monipuolisesti huoltava tunti. Tunnin rakenne vaihtelee ohjaajasta riippuen. Tunti voi sisältää mm. dynaamista tai staattista venyttelyä, putkirullausta, avaavia liikkeitä ja rentoutusta.

Aini Minkkinen