Ryhmäliikuntakalenteri



Kirjaudu puhelinnumerollasi ja Fressi-kortin neljällä viimeisellä numerolla

Päivämäärä Tunti Ohjaaja
Torstai 23.11. Mikkeli
Torstai
07:00 - 07:55
Fressi MINDFULNESS , (55 min)

HARMONIA & HYVINVOINTI


”Löydä läsnäolon voima! Mindfullnes by Fressi -tunnilla voit voimaantua, olla oma itsesi – suorittamatta. Lisää rauhaa, rentoutta ja hyvän olon tunnetta elämääsi. Tunti sisältää itsensä tutkistelua asettumalla tähän hetkeen. Kehoa herätellään ensin lempeillä avaavilla liikkeillä ja vahvistetaan pilates-harjoituksilla. Lopuksi levätään nykyhetkessä hyväksyvän tietoisen läsnäolon eli Mindfullnes-harjoitusten äärellä.Tule mukaan, ja anna arjen kiireen väistyä ihanaksi hetkeksi!”

Susanna Jordan
Torstai
08:30 - 09:25
Hathajooga , (55 min)

HARMONIA & HYVINVOINTI


Hengitä, veny ja vahvistu! Hathajooga on joogan laji, jossa pyrimme saamaan kehomme hyvään hallintaan. Monipuolisesti vaihtelevat liikkeet eli asanat vahvistavat ja hoitavat tasaisesti koko kehoa ja mieltä. Joogassa keskitetään huomio omaan kehoon, hengitykseen ja läsnäoloon. Tunnilla tehdään asanaharjoituksia yhdistämällä syvennetty hengitys ja liike.

Susanna Jordan
Torstai
09:30 - 10:25
Fysio Workshop SENIORIT, (55 min)

Fressi Trainer ja Eliva WC


Torstai
15:30 - 16:15
Vatsa-Peppu , (45 min)

LIHASKUNTO & TOIMINNALLINEN HARJOITTELU


Supersuosittu ja perinteinen jumppatunti! Vatsa-Peppu – tunti on yksi Fressin suosituimmista tunneista! Pääpaino tunnilla on keskivartalon ja alavartalon lihasten treenaamisessa. Tunnilla tehdään helppo lämmittelyosuus askeltaen, jonka jälkeen treenataan monipuolisin lihaskuntoliikkein keskivartalon voimaa ja kestävyyttä sekä alavartalon lihaksia. Tunnilla voidaan käyttää apuna erilaisia välineitä mm. käsipainoja ja kuminauhoja. Tuntisisältö vaihtelee ohjaajittain, mutta varmasti reidet ja pakarat sekä keskivartalo saavat tiukan treenin!

Susanna Jordan
Torstai
17:00 - 17:55
Les Mills BODYJAM ® , (55 min)

VAUHTI & KESTÄVYYS


Nauti tanssin ja musiikin uusista tuulista! Energinen ja mukaansatempaava tanssillinen tunti, jossa yhdistyvät uusimmat musiikki- ja tanssitrendit. Kuten kaikki LES MILLS™ -tuoteperheeseen kuuluvat ohjelmat, BODYJAM™-tunnin musiikki ja koreografia vaihtuvat kolmen kuukauden välein. Jokainen uusi ohjelma on erilainen kokemus ja sisältää musiikin ja tanssin uusimpia tuulia. Tervetuloa mukaan pitämään hauskaa ja hikoilemaan!

Anna Haapalainen
Torstai
18:00 - 18:50
Vatsa-Peppu , (50 min)

LIHASKUNTO & TOIMINNALLINEN HARJOITTELU


Supersuosittu ja perinteinen jumppatunti! Vatsa-Peppu – tunti on yksi Fressin suosituimmista tunneista! Pääpaino tunnilla on keskivartalon ja alavartalon lihasten treenaamisessa. Tunnilla tehdään helppo lämmittelyosuus askeltaen, jonka jälkeen treenataan monipuolisin lihaskuntoliikkein keskivartalon voimaa ja kestävyyttä sekä alavartalon lihaksia. Tunnilla voidaan käyttää apuna erilaisia välineitä mm. käsipainoja ja kuminauhoja. Tuntisisältö vaihtelee ohjaajittain, mutta varmasti reidet ja pakarat sekä keskivartalo saavat tiukan treenin!

Puula Sohlman
Täynnä
Torstai
18:05 - 19:00
Les Mills BODYBALANCE® , (55 min)

HARMONIA & HYVINVOINTI


Sisäistä rauhaa ja harmoniaa. BODYBALANCE™ on kiehtova yhdistelmä liikkeitä, jotka pohjautuvat jooga, pilates ja tai chi -periaatteisiin. Rauhalliset liikkeet ja niitä rytmittävä hengitys parantavat keskittymiskykyä ja rauhoittavat mieltä. Rentouttavan musiikin tahtiin tehtävät liikesarjat kehittävät funktionaalista voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta. Kehoa huoltavien liikkeiden tekniikoiden opettelu tekee tunnista fyysisen treenin, joka samalla luo sisäistä rauhaa ja harmoniaa. Tunti sopii asiakkaille, jotka haluavat kehittää funktionaalista voimaa, parantaa liikkuvuutta ja kokea rauhaa ja harmoniaa.

Anna Haapalainen
Torstai
18:15 - 19:00
Spin Cardio , (45 min)

VAUHTI & KESTÄVYYS


Spin Cardio on kokeneemmille polkijoille tarkoitettu keskiraskas/raskas vauhtikestävyysalueen tunti vaihtelevassa maastossa. Pääsääntöisesti liikutaan alueella 70-90% maksimisykkeestä, mikä tuntemustaulukossa vastaa lukemia 7-9. Spin Cardio tunnilla raskaammat työjaksot ja palautukset vaihtelevat.

Petri Lötjönen
Torstai
19:05 - 20:00
Dance , (55 min)

VAUHTI & KESTÄVYYS


Let´s Dance! Dance tunnilla pääset pitämään hauskaa, nauttimaan hyvästä musiikista ja tutustumaan eri tanssilajeihin, mm. hiphopiin, jazztanssiin, houseen, discoon / discotanssiin jne. Tuntisisältö ja koreografiat vaihtelevat ohjaajittain.

Jaana Lemetti
Torstai
19:15 - 20:15
Kuntonyrkkeily , (60 min)

VAUHTI & KESTÄVYYS


Energinen hikitreeni nyrkkeilyn parissa! Kuntonyrkkeily tunnilla tutustutaan nyrkkeilyn perustekniikoihin. Energinen tunti sisältää lämmittely-, tekniikka- ja lihaskunto-osion. Syke nousee ja kunto kohoaa sekä niska-hartiaseutu vahvistuvat. Takuuvarma hikitreeni!

Petri Lötjönen
Perjantai 24.11. Mikkeli
Perjantai
08:30 - 09:25
Les Mills BODYBALANCE® , (55 min)

HARMONIA & HYVINVOINTI


Sisäistä rauhaa ja harmoniaa. BODYBALANCE™ on kiehtova yhdistelmä liikkeitä, jotka pohjautuvat jooga, pilates ja tai chi -periaatteisiin. Rauhalliset liikkeet ja niitä rytmittävä hengitys parantavat keskittymiskykyä ja rauhoittavat mieltä. Rentouttavan musiikin tahtiin tehtävät liikesarjat kehittävät funktionaalista voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta. Kehoa huoltavien liikkeiden tekniikoiden opettelu tekee tunnista fyysisen treenin, joka samalla luo sisäistä rauhaa ja harmoniaa. Tunti sopii asiakkaille, jotka haluavat kehittää funktionaalista voimaa, parantaa liikkuvuutta ja kokea rauhaa ja harmoniaa.

Henna Hautamäki
Perjantai
09:30 - 10:25
Fressi SELKÄ , (55 min)

LIHASKUNTO & TOIMINNALLINEN HARJOITTELU


Tunnilla keskitytään monipuolisesti selän vahvistamiseen. Fressi Selkä tunnilla keskitytään niska- ja hartiaseudun vahvistamiseen ja rentouttamiseen sekä selän liikkuvuuden lisäämiseen. Tunnin sisältö vaihtelee ohjaajittain. Tunti sopii hyvin myös aloittelijoille.

Minna Haapaniemi
Perjantai
11:00 - 11:55
Trainer Workshop KUNTOSALISTARTTI, (55 min)

Fressi Trainer ja Eliva WC


Anni Laitinen
Perjantai
16:25 - 17:25
WARRIOR-X by Fressi , (60 min)

LIHASKUNTO & TOIMINNALLINEN HARJOITTELU


”Löydä voimasi. Jos kovat lihaskuntotreenit ovat sinun juttusi, niin tämä tunti on tarkoitettu juuri sinulle! Warrior-X tunti on tehokas ja intensiivinen treeni. Tunnilla harjoitellaan 6 minuutin jaksoissa ylä-, ala- ja keskivartalon lihaksia vuorotellen. Liikkeet ovat teknisesti helppoja, mutta erittäin tehokkaita ja välissä sykettä nostetaan vauhdikkaalla yllätysliikkeellä! Tunnilla hyödynnetään aina kahta eri välinettä, mm. kahvakuulaa ja levypainoja. Tällä tunnilla haastat varmasti itsesi! Tunti ei sisällä askelkuvioita ja ohjelma vaihtuu kolmen kuukauden välein. Tunnin kesto 55min.”

Anna-Katri Vana
Perjantai
17:35 - 18:20
Les Mills BODYPUMP® , (45 min)

LIHASKUNTO & TOIMINNALLINEN HARJOITTELU


”Tunnilla harjoitetaan kokonaisvaltaisesti lihaskestävyyttä levytangoilla. BODYPUMP® on musiikin rytmittämä haastava lihaskuntotreeni. Tunnin liikkeissä käytetään levytankoa ja -painoja, joilla vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä. Jokainen valitsee tankoonsa omat painonsa omiin treenitavoitteisiinsa perustuen. Tunti sopii asiakkaille, jotka haluavat tulla vahvemmiksi, oppia funktionaalisia lihaskuntoliikkeitä ja kuluttaa energiaa. BODYPUMP® on yksi maailman tehokkaimmista ja nopeinten vaikuttavista harjoituksista, joka kehittää kaikkia päälihasryhmiä. Kaikki tehdään dynaamisen, vauhdikkaan musiikin tahdissa. Harjoittelu on monipuolista, vauhdikasta ja haastavaa, eikä varmasti käy tylsäksi tai puuduttavaksi toistomääristä huolimatta.”

Puula Sohlman
Perjantai
18:30 - 19:25
YIN Jooga, TEKNIIKKA, (55 min)

Helppoa


Susanna Jordan
Täynnä
Lauantai 25.11. Mikkeli
Lauantai
09:15 - 10:00
Spin Basic , (45 min)

VAUHTI & KESTÄVYYS


Spin Basic on aloittelijoille ja liikuntasuorituksista palautuville sopiva peruskestävyysalueen spinning tunti. Pääsääntöisesti tunnilla liikutaan alueella 60-75% maksimisykkeestä, mikä tuntemustaulukossa vastaa numeroita 6-7,5. Basic tunneilla käytetään perustekniikoita, hiotaan polkutekniikkaa ja asiakkaille annetaan aina kevyempiä vaihtoehtoja. Tunneilla nautitaan pyöräilystä ja musiikista. Spin Basic 30 on aloittelijoille parhaiten sopiva spinning tunti.

Aki Lahtinen
Lauantai
10:15 - 11:00
Les Mills BODYSTEP® , (45 min)

VAUHTI & KESTÄVYYS


Energiaa ja iloa step tunnilta! BODYSTEP® on energiaa, voimaa ja iloa pursuava nykyaikainen step-tunti. Siellä askelletaan mukaansa tempaavan musiikin tahdissa step-laudalle, jonka korkeutta on mahdollista säätää. Tunnilla tehtävät yksinkertaiset ja atleettiset liikkeet parantavat kuntoa, voimaa ja koordinaatiokykyä. Tunti sopii asiakkaille, jotka haluavat parantaa kuntoa, kuluttaa energiaa ja treenata tehokkaasti jalkojen ja pakaroiden lihaksia.

Puula Sohlman
Lauantai
11:15 - 12:00
Venyttely , (45 min)

HARMONIA & HYVINVOINTI


Hyvänolon tunti. Venyttely on hyvänolon tunti, jolla rauhoitutaan ja rentoudutaan rauhoittavan musiikin parissa. Tunnilla keskitytään monipuolisesti liikkuvuuden lisäämiseen.

Puula Sohlman
Sunnuntai 26.11. Mikkeli
Sunnuntai
15:45 - 16:30
Les Mills BODYPUMP® , (45 min)

LIHASKUNTO & TOIMINNALLINEN HARJOITTELU


”Tunnilla harjoitetaan kokonaisvaltaisesti lihaskestävyyttä levytangoilla. BODYPUMP® on musiikin rytmittämä haastava lihaskuntotreeni. Tunnin liikkeissä käytetään levytankoa ja -painoja, joilla vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä. Jokainen valitsee tankoonsa omat painonsa omiin treenitavoitteisiinsa perustuen. Tunti sopii asiakkaille, jotka haluavat tulla vahvemmiksi, oppia funktionaalisia lihaskuntoliikkeitä ja kuluttaa energiaa. BODYPUMP® on yksi maailman tehokkaimmista ja nopeinten vaikuttavista harjoituksista, joka kehittää kaikkia päälihasryhmiä. Kaikki tehdään dynaamisen, vauhdikkaan musiikin tahdissa. Harjoittelu on monipuolista, vauhdikasta ja haastavaa, eikä varmasti käy tylsäksi tai puuduttavaksi toistomääristä huolimatta.”

Puula Sohlman
Sunnuntai
15:50 - 16:35
Spin Basic , (45 min)

VAUHTI & KESTÄVYYS


Spin Basic on aloittelijoille ja liikuntasuorituksista palautuville sopiva peruskestävyysalueen spinning tunti. Pääsääntöisesti tunnilla liikutaan alueella 60-75% maksimisykkeestä, mikä tuntemustaulukossa vastaa numeroita 6-7,5. Basic tunneilla käytetään perustekniikoita, hiotaan polkutekniikkaa ja asiakkaille annetaan aina kevyempiä vaihtoehtoja. Tunneilla nautitaan pyöräilystä ja musiikista. Spin Basic 30 on aloittelijoille parhaiten sopiva spinning tunti.

Petri Lötjönen
Sunnuntai
16:50 - 17:50
Kuntonyrkkeily , (60 min)

VAUHTI & KESTÄVYYS


Energinen hikitreeni nyrkkeilyn parissa! Kuntonyrkkeily tunnilla tutustutaan nyrkkeilyn perustekniikoihin. Energinen tunti sisältää lämmittely-, tekniikka- ja lihaskunto-osion. Syke nousee ja kunto kohoaa sekä niska-hartiaseutu vahvistuvat. Takuuvarma hikitreeni!

Petri Lötjönen
Täynnä
Sunnuntai
18:00 - 18:55
YIN Jooga by Fressi , (55 min)

HARMONIA & HYVINVOINTI


Avaava ja rentouttava jooga. Yin jooga pohjautuu kiinalaisiin kehonharjoituksiin ja joogaan. Asennoissa ollaan 1-5min. ja harjoituksessa keskitytään olemaan läsnä ja päästämään irti kaikesta mikä rajoittaa kehoa ja mieltä. Yin jooga liikkeet vaikuttavat kehossa alueisiin, joissa on eniten sidekudosta - selkärankaan ja selänlihaksiin, lantion seutuun, sekä käsien ja jalkojen lihaksiin. Yin jooga on avaavaa ja rentouttavaa ja se tukee hyvin muuta fyysistä liikuntaa ja auttaa kehoa palautumaan muista liikuntasuorituksista.

Susanna Jordan
Täynnä